Ai EXTRA -3% reducere la plata cu cardul și transport gratuit la comenzile de peste 2000 RON!

Specialist tehnic ofertare

Bucuresti-Ilfov

Echipa VODALAND se extinde! Abia așteptăm să te cunoaștem și să faci parte din echipa noastră!
Trimite-ne CV-ul tău și dacă îndeplinești cerințele, vom fi bucuroși să te invităm la un interviu.
 
Ești candidatul nostru dacă:
- ai studii tehnice medii sau superioare (instalații, inginerie electrică, automatizări);
- ești orientat tehnic și îți place să oferi soluții, să lucrezi cu documentații tehnice, scheme, grafice, tabele;
- ești o persoană dinamică, proactive, organizată și atentă la detalii (meticuloasă);
- ai abilități dezvoltate de relaționare și de comunicare verbal și scrisă;
- ești o persoană flexibilă, de încredere și orientate către rezultat;
- îți place să lucrezi în echipă;
- cunoști limba engleză nivel avansat;
- știi să lucrezi cu Microsoft Office (Outlook, Word, Excel) la nivel avansat;
- știi să lucrezi cu Adobe Acrobat și AutoCAD (constituie avantaj);
- ai experiență în ofertare (constituie avantaj);
- ai o atitudine pozitivă și simțul umorului.
 
Ce vei face?
  • Oferi suport tehnic și administrativ echipei de vânzări: întocmești documente specifice (oferte, comenzi, retetare, PVR);
  • Oferi statusuri la comenzi și follow –up la ofertele transmise ctare agenții de vânzări;
  • Comunici și colaborezi direct cu colegii responsabili de vânzări;
  • Analizezi aplicații, identifici soluții tehnice și echipamente corespunzătoare;
  • Reprezinți compania în interacțiune directă cu clienții la sediul companiei (dacă este cazul), la targuri de profil și prin corespondență pe e-mail și/sau telefonic, la standardele de comunicare și de relaționare;
  • Construiești coduri în Nomenclatorul companiei la cerere.
Cunoștințe și calificări necesare:
  • Studii superioare sau medii;
  • Foarte bune abilități de comunicare (limbaj prefesional și elegant) și capacitate de relaționare;
  • Punctualitate, seriozitate, dinamism, adaptabilitate, dorința de învățare și dezvoltare;
  • Cunoaștințe bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, PawerPoint, Internet);
  • Cunoștințe de limba engleză cerință obligatorie;
  • Cunoștințe de limba rusă (prezintă un avantaj).
 
Oferta de angajare:
  • Salariu fix;
  • Bonusuri/ Parte variabilă în funcție de targhet;
  • Tichete de masa;
  • Bonusuri în funcție de performanță;
  • Decontare transport;
  • Resurse pentru desfasurarea activității profesionale: telefon, laptop;
  • Oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional pe termen lung;
  • Valorificarea unui program de instruire internă în activitatea de vânzare consultativă back-office, în specificații tehnice și în dezvoltarea parteneriatelor de vânzări;
Cine suntem?
Compania Vodaland a fost deschisă în Romania în anul 2015 și are o experiență pe piața internațională de 23 ani. Ca societate comercială cu capital integral privat, compania este reprezentată de o echipă tânără și dinamică, cu o vastă experiență în managementul apelor uzate.
 
Obiectivele noastre:
Îmbunătăţirea calităţii vieţii prin oferirea unor soluţii complete și personalizate de transport a fluidelor atât gravitational cât și sub presiune.
Misiunea, valorile și principiile care stau la baza companiei Vodaland oferă un impact sustenabil și o siguranță atât pentru prezent, cât și pentru viitor, iar provocarea noastră este ca indiferent de dinamica lumii, a pieței, a dezvoltării tehnologice, să continuăm să păstrăm valorile care ne-au consacrat.
Proiectele la care lucrăm sunt ramura construcții civile (instalații sanitare de apă) si rețele publice de apă și canalizare.
 
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, esti o persoană motivată, cu abilități excelente de comunicare și dorești să te alături echipei noastre, aplică prin intermediul site-ului nostru sau pe LinkedIn. 
 
Mulțumim anticipat pentru interesul acordat și te vom contacta în cazul în care ești selectat pentru un interviu. 
 
Echipa Vodaland
Aplica pentru job
Fisiere acceptate .pdf, .doc, .docx
;