Specialist tehnic ofertare
Bucuresti-Ilfov
Echipa VODALAND se extinde! Abia așteptăm să te cunoaștem și să faci parte din echipa noastră!
Trimite-ne CV-ul tău și dacă îndeplinești cerințele, vom fi bucuroși să te invităm la un interviu.
Ești candidatul nostru dacă:
- ai studii tehnice medii sau superioare (instalații, inginerie electrică, automatizări);
- ești orientat tehnic și îți place să oferi soluții, să lucrezi cu documentații tehnice, scheme, grafice, tabele;
- ești o persoană dinamică, proactive, organizată și atentă la detalii (meticuloasă);
- ai abilități dezvoltate de relaționare și de comunicare verbal și scrisă;
- ești o persoană flexibilă, de încredere și orientate către rezultat;
- îți place să lucrezi în echipă;
- cunoști limba engleză nivel avansat;
- știi să lucrezi cu Microsoft Office (Outlook, Word, Excel) la nivel avansat;
- știi să lucrezi cu Adobe Acrobat și AutoCAD (constituie avantaj);
- ai experiență în ofertare (constituie avantaj);
- ai o atitudine pozitivă și simțul umorului.
Ce vei face?
- Oferi suport tehnic și administrativ echipei de vânzări: întocmești documente specifice (oferte, comenzi, retetare, PVR);
- Oferi statusuri la comenzi și follow –up la ofertele transmise ctare agenții de vânzări;
- Comunici și colaborezi direct cu colegii responsabili de vânzări;
- Analizezi aplicații, identifici soluții tehnice și echipamente corespunzătoare;
- Reprezinți compania în interacțiune directă cu clienții la sediul companiei (dacă este cazul), la targuri de profil și prin corespondență pe e-mail și/sau telefonic, la standardele de comunicare și de relaționare;
- Construiești coduri în Nomenclatorul companiei la cerere.
Cunoștințe și calificări necesare:
- Studii superioare sau medii;
- Foarte bune abilități de comunicare (limbaj prefesional și elegant) și capacitate de relaționare;
- Punctualitate, seriozitate, dinamism, adaptabilitate, dorința de învățare și dezvoltare;
- Cunoaștințe bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, PawerPoint, Internet);
- Cunoștințe de limba engleză cerință obligatorie;
- Cunoștințe de limba rusă (prezintă un avantaj).
Oferta de angajare:
- Salariu fix;
- Bonusuri/ Parte variabilă în funcție de targhet;
- Tichete de masa;
- Bonusuri în funcție de performanță;
- Decontare transport;
- Resurse pentru desfasurarea activității profesionale: telefon, laptop;
- Oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional pe termen lung;
- Valorificarea unui program de instruire internă în activitatea de vânzare consultativă back-office, în specificații tehnice și în dezvoltarea parteneriatelor de vânzări;
Cine suntem?
Compania Vodaland a fost deschisă în Romania în anul 2015 și are o experiență pe piața internațională de 23 ani. Ca societate comercială cu capital integral privat, compania este reprezentată de o echipă tânără și dinamică, cu o vastă experiență în managementul apelor uzate.
Obiectivele noastre:
Îmbunătăţirea calităţii vieţii prin oferirea unor soluţii complete și personalizate de transport a fluidelor atât gravitational cât și sub presiune.
Misiunea, valorile și principiile care stau la baza companiei Vodaland oferă un impact sustenabil și o siguranță atât pentru prezent, cât și pentru viitor, iar provocarea noastră este ca indiferent de dinamica lumii, a pieței, a dezvoltării tehnologice, să continuăm să păstrăm valorile care ne-au consacrat.
Proiectele la care lucrăm sunt ramura construcții civile (instalații sanitare de apă) si rețele publice de apă și canalizare.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, esti o persoană motivată, cu abilități excelente de comunicare și dorești să te alături echipei noastre, aplică prin intermediul site-ului nostru sau pe LinkedIn.
Mulțumim anticipat pentru interesul acordat și te vom contacta în cazul în care ești selectat pentru un interviu.
Echipa Vodaland