Dragi clienți, Standartpark devine Vodaland! Aceleași produse de calitate sub un alt nume. Până la lichidarea stocului actual, încă veți găsi sigla Standartpark pe produsele noastre. 

Politica de retur

Dreptul de retragere sau politica de retur
 
S.C. Vodaland Balkan S.R.L.  respecta prevederile OUG 140/2021 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si confera consumatorilor (persoanelor fizice sau unui grup de persoane fizice constituite in asociatii) dreptul de retur al produselor achizitionate de pe website-ul nostru. Returnarea produselor se poate face in urmatoarele situatii:
  1. A fost livrat un alt produs / alte produse: in cazul livrarii unui alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil, ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Vodaland Balkan SRL.
  2. A fost livrata marfa ce prezinta deteriorari vizibile: daca marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul livrării, prin mentionarea acestui lucru pe documentul de transport, va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare! In acest caz consumatorul ne va anunta imediat pentru a inlocui marfa deteriorata pe timpul transportului cu un alt produs (identic cu cel comandat), respectiv termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.
  3. Fara a aduce modificari celor mentionate mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de catre consumator in termen de 14 zile de la momentul intrarii in posesia fizica a produselor, fara ca consumatorul sa justifice decizia sa.
Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe website-ul www.Vodaland.ro. Produsul returnat trebuie sa fie, pe cat posibil, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile din momentul receptiei produselor in depozit.
In cazul in care marfa returnata prezinta urmatoarele defecte:
  • modificari fizice, lovituri, zgarieturi, taieturi, crapaturi sau cu urme de lovituri, ciobiri, socuri sau urme evidente de utilizare, etc
  • lipsa cantitativa,
S.C. Vodaland Balkan S.R.L. in urma evaluarii marfii returnate isi rezerva dreptul de a solicita clientului o taxa ce reprezinta costul necesar pentru readucerea produselor la starea initiala (daca este posibil) urmand sa fie rambursata clintului numai diferenta dintre pretul platit si costul de aducere la starea initiala.
Clientul nu poate denunta unilateral contractul (nu isi poate exercita dreptul la retragere) in cazurile prevazute in art. 14 din ordonanta de urgenta 140/2021
  • Produse la metru, tăiate, decupate, produse deteriorate de catre client, produse pe comanda speciala (importate conform specificatiilor clientului) precum si articolele special comandate furnizorului nu se returneaza.
Facilitatea de retur, conform legii, se aplica doar persoanelor fizice.
Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de 14 de zile de la data comunicării către S.C. Vodaland Balkan S.R.L. la office@vodaland.ro sau la telefonul de contact +40-314-370-379 . Pe baza detaliilor de identificare a comenzii, un consilier de vânzări vă va indica modalitatea de returnare a produselor. Vă rugăm să consultați consilierul de vânzări pentru a alege metoda potrivită de transport. După returnarea produselor și recepționarea lor în depozitul Vodaland Balkan S.R.L., se inițiază transferul bancar către contul indicat de client consilierului de vânzări sau, în situația plății comenzii cu cardul, către contul de card folosit inițial de către client. În cazul în care comanda a fost livrată prin curierat cu plată ramburs, există și posibilitatea de a primi returnarea în numerar a contravalorii produselor. Această opțiune este disponibilă doar dacă returul se face direct de către client la depozitul societatii.
 
Eventuale nelamuriri si reclamatii
 
In cazul in care aveți nelămuriri sau nemultumiri cu privire la un produs achiziționat de pe website-ul www.vodaland.ro, va rugam sa expediați un email in acest sens la adresa office@vodaland.ro, in care sa menționați cat mai multe detalii in baza cărora sa putem procesa mesajul dumneavoastră. Va rugam sa va specificați numele complet, numărul de comanda, pe care il găsiți in mesajul de confirmare primit de la www.vodaland.ro in urma validării comenzii dumneavoastră, data la care ați efectuat comanda, data si metoda de livrare, precum și motivul nemulțumirii sau sugestia pe care doriți să o faceți. Toate aceste informații vor facilita comunicarea dintre dumneavoastră si Vodaland Balkan S.R.L., motiv pentru care va rugam sa verificați cu atenție inserarea lor integrala si corecta in mesajul dumneavoastră.